Marcial Airabella, nou coordinador del Racing Vallbona

El fins ara tècnic del prebenjamí substitueix al montcadenc Marc Rodríguez com a responsable del futbol base

El futbol base del Racing Vallbona CF ja té nou coordinador. Marcial Airabella és la persona escollida per l’entitat de Nou Barris per suplir la marxa del montcadenc Marc Rodríguez ‘Pitu’, que en els pròxims dies farà oficial la seva pròxima aventura.

Amb l’objectiu de donar continuïtat al creixement experimentat en l’últim lustre, Airabella assumeix la responsabilitat de liderar una pedrera que a la temporada 2019-20 ha viscut el seu millor moment en l’àmbit competitiu amb el juvenil, benjamí i prebenjamí lluitant pel títol de campió. Precisament, del prebenjamí és on prové Airabella, qui deixa la direcció de l’equip per coordinar tota la base.

«Amb ganes de començar aquesta nova experiència, de seguir sumant en aquest grandiós projecte i veure-ho reflectit en els somriures dels nostres petits cracks», ha expressat Airabella a través del seu perfil a Twitter.

El nou coordinador contactarà amb els futbolistes del planter, al llarg de la setmana que, per presentar-los el seu projecte per a la temporada 2020-21.

Imatge: Racing Vallbona

VERSIÓN EN CASTELLANO

El hasta ahora técnico del prebenjamín sustituye al montcadense Marc Rodríguez como responsable del fútbol base

El fútbol base del Racing Vallbona CF ya tiene nuevo coordinador. Marcial Airabella es la persona escogida por la entidad de Nou Barris para suplir la marcha del montcadense Marc Rodríguez ‘Pitu’, quien en los próximos días hará oficial su próxima andadura.

Con el objetivo de dar continuidad al crecimiento experimentado en el último lustro, Airabella asume la responsabilidad de liderar una cantera que en la temporada 2019-20 ha vivido su mejor momento a nivel competitivo con el juvenil, benjamín y prebenjamín luchando por el título de campeón. Precisamente, del prebenjamín es donde proviene Airabella, quien deja la dirección del equipo para coordinar toda la base.

«Con ganas de empezar esta nueva experiencia, de seguir sumando en este grandioso proyecto y verlo reflejado en las sonrisas de nuestros pequeños cracks», ha expresado Airabella a través de su perfil en Twitter.

El nuevo coordinador contactará con los futbolistas de la cantera, a lo largo de la próxima semana, para presentarles su proyecto para la temporada 2020-21.

Imagen: Racing Vallbona

Deja un comentario